Klantenservice
Bij Bouw en Boor staat klantenservice voorop! Ons vriendelijke en deskundige team staat klaar om je te ondersteunen en al je vragen te beantwoorden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, we zijn er om je te helpen en je ervaring met ons zo aangenaam mogelijk te maken.
CONTACT GEGEVENS
VEELGESTELDE VRAGEN
Wat zijn de verzendkosten?
Talha2024-11-04T10:59:02+01:00Gratis verzending vanaf 600,-
Nederland
Pakketzendingen 0-23 kg: | € 6,75 |
Pakketzendingen 23-30 kg: | € 13,50 |
Europlus palletzendingen: | € 55,00 |
België
Pakketzendingen 0-23 kg: | € 10,50 |
Pakketzendingen 23-30 kg: | € 21,00 |
Europlus palletzendingen: | € 85,00 |
Afhalen (Gratis)
Maak wel voor het afhalen een aparte bestelling aan met de gewenste artikelen die je wilt afhalen
* Prijzen zijn weergegeven exclusief belasting.
Is er voorraad?
Talha2024-03-20T14:57:40+01:00De groene tekst "Op Voorraad" geeft aan dat het artikel op voorraad is en direct opgestuurd kan worden.
De oranje tekst "Geschatte levertijd: 5-7 werkdagen" geeft aan dat het momenteel niet op voorraad is en het nabestellen ervan kan 5-7 werkdagen duren.
De rode tekst "Momenteel niet leverbaar" houd in dat het artikel is uitverkocht en de levertijd ervan nog onbekend is.
Voor actuele voorraad informatie neem contact met ons op.
Waarom heb ik geen track and trace ontvangen?
dev.bouwenboor.nl2023-11-01T10:54:28+01:00Bij zendingen die in onze regio vallen versturen wij de bestellingen op met onze eigen transporteurs. De zending hiervan kun je helaas niet volgen. We laten je wel ruim van te voren weten uiterlijk hoelaat de bestelling geleverd zal worden.
Kan ik achteraf betalen?
Talha2024-05-07T09:00:23+02:00Je kunt tijdens het afrekenen kiezen voor betaalmethode Klarna of IN3 om je bestelling achteraf of in delen te betalen. Als je zakelijk op rekening wilt kopen kies dan voor Zakelijk op rekening kopen met Billie.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Talha2024-01-04T10:51:34+01:00Als je een bestelling plaatst op werkdagen voor 13:00 uur dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd. Lees hier verder over levertijd en verzendkosten.
Mijn bestelling is vertraagd, wat nu?
dev.bouwenboor.nl2023-11-01T08:39:05+01:00Het postbedrijf waarmee je bestelling is verstuurd is draagt volledige zorgen hiervoor. Neem voor de zekerheid contact met ons op en wij zullen het proberen voor je op te lossen.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
dev.bouwenboor.nl2023-11-01T08:54:46+01:00Je kunt jouw bestelling afhalen bij ons op locatie: Thurledeweg 30, 3044ES Rotterdam. Vermeld je ordernummer bij de receptie.
OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m vrijdag:
Zaterdag:
07:00 – 17:30
07:30 – 17:00