Klantenservice
Contact
Telefoonnummer
010 303 54 60
E-mailadres
info@bouwenboor.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag:
07:00 – 17:30
Zaterdag:
07:30 – 17:00
Zondag:
Gesloten
Locatie
Thurledeweg 30
3044 ES Rotterdam
Voorwaarden
Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
Privacybeleid
Wij verwerken uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld.
Service
Retourneren en annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Garantie
Het komt wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Klachtenafhandeling
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bouwenboor.nl.
Betalen
Online betalen
Betalen bij bouwenboor.nl is gemakkelijk en veilig. Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Bancontact en afrekenen op locatie.
Levertijd en verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
FAQ
Kan ik als particulier winkelen bij Bouw en Boor?
Jazeker, je kunt bij ons als particuliere – en zakelijke klant winkelen.
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt jouw bestelling afhalen op onze locatie: Thurledeweg 30, 3044ES Rotterdam.
Krijg ik korting bij grotere aantallen?
Onze prijzen zijn zeker concurrerend, in overleg kunnen wij een prijsopgave voor grotere aantallen/afnames toesturen.
Wordt mijn pakketje ook in het weekend verstuurd?
Bestellingen die op vrijdag na 13:00 of in het weekend geplaatst zijn worden pas maandag verzonden.
Mijn pakketje is vertraagd, wat nu?
In je mail ontvang je altijd een track en trace code nadat er een bestelling geplaatst is. Met de track en trace code kan je de status van je bestelling volgen of opvragen bij het postbedrijf waarmee je pakketje verstuurd is. Helaas kunnen wij verder niets doen nadat het gestuurd is naar het postbedrijf.